Lær AdWords med Rosenstand

AD-LEX - Bogen om AdWords

AD-LEX er bogen om Google AdWords på dansk. Den er ikke ny, og der er sket en del, siden den blev skrevet. Fakta er, at du stadig kan lære MEGET og alt det grundlæggende om at få succes med Google AdWords. Prisen har vi sat ned, så den afspejler, at bogen og videokurset ikke længere er 100% opdateret: Bare 295 kroner!

Køb den nu

Hvad er AD-LEX?

Mange års erfaringer med Google AdWords samlet i én nem og overskuelig e-bog med tilhørende videolektioner – det er AD-LEX!

80 sider og over 150 minutters video sprængfyldt med tips og tricks opsamlet gennem mange år med online markedsføring samt et hav af kurser og foredrag. Her lærer du at udnytte Google AdWords maksimalt, så det er dig, der sidder med den bedste forretning.

Lær at bruge AdWords

Du lærer alt fra at opsætte kampagner rigtigt, bruge rapporteringsfunktioner, lave gode annoncer til tricks, der giver dig lavere klikpriser og bedre placeringer. Og meget mere til. Har du en hjemmeside og vil du have mere ud af den? Så er du lige i målgruppen!

Anmeldelser og udtalelser om AD-LEX

Jacob Leander har skrevet en anmeldelse af AD-LEX  – læs den her

Tobias Bay skriver om AD-LEX: “Jeg vil da også lige anbefale AD-LEX til alle. Jeg har nu arbejdet intenst med bogen i over en uge og hold da op, der var godt nok meget jeg ikke vidste. Dvs. det væltede ud med reklamekroner og der kom ikke ret mange retur, det er der lavet om på nu. Jeg har vha. af bogen skabt en yderst succesfuld kampagne som jeg helt sikkert vil få rigtig meget glæde af i rigtig lang tid – så tak til Thomas for endnu en fantastisk bog

Mathias Bak har anmeldt bogen, og han skriver bl.a.:

“Bogen er simpelthen fyldt med gode tips og tricks om hvordan du optimerer dine AdWords. Konklusionen må være at alle der overvejer eller bruger penge på adwords, og ikke i forvejen er eksperter, bør læse AD-LEX.” Læs hele anmeldelsen her